Zarządzanie - socjologia biznesu i mediów
Dostępne formy studiowania |
Tryb |
Cena za semestr od |
Studia I stopnia (lic.) |
Stacjonarne |
5050 zł |
Studia I stopnia (lic.) |
Niestacjonarne |
3850 zł |
Studia II stopnia (mgr) |
Stacjonarne |
5200 zł |
Studia II stopnia (mgr) |
Niestacjonarne |
3950 zł |
» powrót do wszystkich kierunków
STUDIA I STOPNIA
W TRAKCIE STUDIÓW UZYSKUJESZ WIEDZĘ, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJE M.IN. Z ZAKRESU:
- komunikacji społecznej oraz tradycyjnych i nowych mediów
- tworzenia i analizy informacji, technologii informacyjnych i komunikacyjnych
- badań socjologicznych Internetu i społeczeństwa informacyjnego
- socjologii organizacji, przedsiębiorczości i biznesu
- kultury popularnej i konsumpcji
- roli mediów w kryzysach
- metodologii i metod badań społecznych oraz diagnozy socjologicznej
PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA
Po ukończeniu programu socjologia biznesu i mediów można podjąć pracę:
- agencje reklamowe
- media tradycyjne i cyfrowe
- firmy internetowe
- ośrodki badawcze, szkoleniowe i konsultingowe
- organizacje nowej gospodarki, stosujące najnowsze techniki komunikacyjne
- administracja rządowa i samorządowa
- organizacje pozarządowe
STUDIA II STOPNIA
W TRAKCIE STUDIÓW UZYSKUJESZ WIEDZĘ, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJE M.IN. Z ZAKRESU:
- socjologii ekonomicznej w dobie globalizacji
- audytoriów medialnych, społeczności wirtualnych i organizacji otwartej współpracy
- marketingu w mediach społecznościowych
- stosowanych badań społecznych
- warunków życia i badań B2B (relacji biznesowych)
- badań mediów jako siły społecznej w wymiarze globalnym i lokalnym
- kultury mediów w epoce globalizacji
- międzynarodowej kultury biznesu
- zmiany społecznej oraz sukcesów i porażek projektowania instytucji społecznych
PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA
Po ukończeniu programu socjologia biznesu i mediów można podjąć pracę:
- agencje reklamowe
- media tradycyjne i cyfrowe
- firmy internetowe
- ośrodki badawcze, szkoleniowe i konsultingowe
- organizacje nowej gospodarki, stosujące najnowsze techniki komunikacyjne
- administracja rządowa i samorządowa
- organizacje pozarządowe