Akademia Leona Koźmińskiego

Zarządzanie - socjologia biznesu i mediów

Dostępne formy studiowania Tryb Cena za semestr od
Studia I stopnia (lic.) Stacjonarne 5050 zł
Studia I stopnia (lic.) Niestacjonarne 3850 zł
Studia II stopnia (mgr) Stacjonarne 5200 zł
Studia II stopnia (mgr) Niestacjonarne 3950 zł

» powrót do wszystkich kierunków

STUDIA I STOPNIA

W TRAKCIE STUDIÓW UZYSKUJESZ WIEDZĘ, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJE M.IN. Z ZAKRESU:  

  • komunikacji społecznej oraz tradycyjnych i nowych mediów
  • tworzenia i analizy informacji, technologii informacyjnych i komunikacyjnych
  • badań socjologicznych Internetu i społeczeństwa informacyjnego
  • socjologii organizacji, przedsiębiorczości i biznesu
  • kultury popularnej i konsumpcji
  • roli mediów w kryzysach
  • metodologii i metod badań społecznych oraz diagnozy socjologicznej

 

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA 

Po ukończeniu programu socjologia biznesu i mediów można podjąć pracę:

  • agencje reklamowe  
  • media tradycyjne i cyfrowe  
  • firmy internetowe
  • ośrodki badawcze, szkoleniowe i konsultingowe
  • organizacje nowej gospodarki, stosujące najnowsze techniki komunikacyjne
  • administracja rządowa i samorządowa 
  • organizacje pozarządowe 

 

STUDIA II STOPNIA

W TRAKCIE STUDIÓW UZYSKUJESZ WIEDZĘ, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJE M.IN. Z ZAKRESU:  

  • socjologii ekonomicznej w dobie globalizacji
  • audytoriów medialnych, społeczności wirtualnych i organizacji otwartej współpracy
  • marketingu w mediach społecznościowych
  • stosowanych badań społecznych
  • warunków życia i badań B2B (relacji biznesowych)
  • badań mediów jako siły społecznej w wymiarze globalnym i lokalnym
  • kultury mediów w epoce globalizacji
  • międzynarodowej kultury biznesu
  • zmiany społecznej oraz sukcesów i porażek projektowania instytucji społecznych

 

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA 

Po ukończeniu programu socjologia biznesu i mediów można podjąć pracę:

  • agencje reklamowe  
  • media tradycyjne i cyfrowe  
  • firmy internetowe
  • ośrodki badawcze, szkoleniowe i konsultingowe
  • organizacje nowej gospodarki, stosujące najnowsze techniki komunikacyjne
  • administracja rządowa i samorządowa 
  • organizacje pozarządowe